داستان های جذاب و خواندنی

داستان های جذاب و خواندنی

داستان های جذاب و خواندنی

داستان های جذاب و خواندنی

دو پرنده دایناسور گونه در پاپوآ گینه نو زنده پیدا شدند

کشف محققان در سال 2010 : دو پرنده دایناسور گونه در پاپوآ گینه نو زنده پیدا شدند :

بالهای خفاش مانند ، منقار پر از دندانهای تیز تیغ مانند ، پنجه های پاره کننده ، دم دراز که در انتها بال شکل است، ایا این خزندگان شب پرواز پرنده توهمی از تخیل میباشند؟ یا وجود آن گواهی زنده این ادعا است که امروزه هنوز دایناسورها در گوشه و کنار مناطق دور افتاده گمنام جهان وجود دارند . کشف محققان در سال 2010 (pterosaur )

                                     

از دیر بازRopen (پرنده شیطانی) موجب وحشت زده گی مردم پاپوآ گینه نو برای هزاران سال بوده است ، هیولائی از آسمان که اغلب در شب با پائین آمدن طعمه های خود رابه نحوه ای مرموز شکار و آنها را به لانه خود می برد.

جهان پر است از داستان های جانوران افسانه ای مانند (هیولای دریاچه لاکنس ، (پا گنده)Bigfoot ، Yhetti(ی تی) که تحقیقات روی آنها با اعزام نفرات و میلیون ها دلار هزینه صورت گرفته است که اغلب این تحقیقات بدلیل کمبود شواهد یا حتی عدم شواهد کافی نتایجی مشابه داشته اند و به مانند یک افسانه باقی مانده اند.

بظر نمی رسد که Ropen (پرنده شیطانی) یا Dimorphodon Pterosaur مشابه سایر دایناسورهای خزنده پرنده که در 65 میلیون سال پیش منقرض شدند نابود شده باشد چرا که با توجه به تحقیقات آقای Terrence Aym (محقق آمریکائی) مبنی بر گزارشات شاهد عینی – جمع آوری شده توسط تیم تعیین اکتشافات بر اساس شواهد قوی از موجودات - منجر به این گردیده است که محققان قطع یقین به این نتیجه رسیده انده که قطعا دو حیوان متمایز در حال حاضر با آن مشخصات وجود دارند .

Jim Blume و David Woetzel محققان شجاعی از تیم تحقیقاتی مذکور هستند که با کاوش و جستجو در گینه نو و جزائر اقیانوس آرام با تهیه گزارشی مصور(فیلم وعکس) درتائید داستانهای قدیمی محلی و بومی ، خود از شاهدان عینی هستند که این دو موجود پرنده را ( با ظاهری که در بالا گفته شده )مشاهده کرده اند.


ادامه در (ادامه مطلب)





                       

دریکی از نقاط دوردست از مناطق جنگلی انبوه و در مناطق کوهستانی دور افتاده و کم بازدید بخشهائی از جهان آنها مواجه شده اند با چیزی که دنبال آن میگشتند ، محل زیست و پرواز دو گونه متفاوت از دایناسورهای پرنده با بالهائی به دهنه تقریبی 3 تا 4.5 متر ( شاهدان عینی گفته اند ممکن است بزرگتر از این مقدار بوده باشد)

Video 1: Amateur sighting of pterosaur off Papua New Guinea beach.

Video 2: Amateur sighting of pterosaur off Papua New Guinea beach.

Video 3: Pterodactyl Sighting from 2008






نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد 1389/09/30 ساعت 00:17

دوست عزیز این مطلب و عکسها برای برنامه اگه وجود داشت (If there was ) از شبکه دیسکاوری است.

نمیدونم عمدی و یا سهوی ولی لطفا تصیح کن.

رویا 1390/09/06 ساعت 16:40 http://www.roia.ir

ممنون واقعا کارفون عالی بود

احمد 1392/11/19 ساعت 14:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد